خدمات کاشت ناخن در قشم

به وبسایت شکیبا بغدادی مدرس کاشت ناخن در قشم خوش آمدید. کلیه خدمات کاشت ناخن در جزیره قشم با بهترین متریال و بالاترین کیفیت در سالن تخصصی به دوستان عزیز ارائه میگردد. برای رزرو نوبت میتوانید با شماره "09220677160" در تماس باشید.

رزرو نوبت نمونه کار ها پیج اینستاگرام ما

نمونه کار های کاشت ناخن

در زیر میتوانید برخی از نمونه کار های ناخن را بصورت جزئی تماشا کنید. انواع خدمات ناخن متناسب با نیاز و سلیقه شما با دقت بالا و کیفیتی بی همتا توسط شکیبا بغدادی برای شما انجام میگردد.

همه ترمیم ناخنژلیش ناخنفرنچ ناخنکاشت ناخنلمینت ناخن
کاشت ناخن در قشم با شکیبا بغدادی

بیوگرافی کوتاه از من

خوب بزارید باهام بیشتر آشنا شیم! شکیبا بغدادی هستم، مدت زیادی هست که جنوب کشور زندگی میکنم و بعد از کیش پا به قشم گذاشتم و کم کم داره دو سالی میشه که تو جزیره زیبای قشم ساکن هستم. آرامش قشم رو خیلی دوست دارم ... و اما بریم سراغ فعالیت کاری من! شاید حدود 7 سالی هستش که مشغول به ارائه خدمات حرفه ای کاشت ناخن هستم. به شدت روی کارم حساس هستم و به رشته ای که توش فعالیت میکنم علاقه بسیار زیادی دارم ... برای همین، همیشه سعی میکنم با نهایت تمرکز کار های مشتری های عزیزمو انجام بدم و همیشه حمایتای دوست های گلم باعث دلگرمی من تو فعالیت حرفه ای من بوده. امیدوارم با کیفیت کارم بتونم میزبان خوبی برای پذیرایی از شما دوستای قشنگم باشم.

تماس با من

کاشت ناخن در قشم با شکیبا بغدادی

زیبایی و سلامت ناخن‌های دست‌ و پا همیشه جزئی از دغدغه‌های افراد در طول زندگی‌شان بوده است؛ زیرا زیبایی ناخن‌ها تأثیر به سزایی در هر چه زیباتر دیده شدن دست ها دارد. همین موضوع باعث به وجود آمدن فعالیت ها و خدمات پردرآمد و متنوعی در زمینه زیبایی و سلامت ناخن‌ها شده است و متقاضیان بسیار زیادی نیز دارد. خدمات زیبایی ناخن ها شامل فعالیت های مختلفی نظیر کاشت ناخن، ژلیش، مانیکور و ... می‌شود که افراد زیادی انجام این کارهای زیبایی را به عنوان حیطه تخصصی شغل خود انتخاب می‌کنند. سلامت ناخن ها مهم ترین نکته ای است که در کنار به وجود آوردن جلوه زیبایی برای ناخن های خود باید به آن توجه کنید اگر سلامت ناخن هایتان به خطر بیفتد و دچار مشکلاتی نظیر قارچ ها و یا بیماری های عفونی بشود تأثیر مستقیمی بر روی زیبایی ناخن هایتان نیز خواهد گذاشت؛ پس بهترین راه برای حفظ هم‌زمان سلامت و زیبایی ناخن هایتان انتخاب مراکز کاشت ناخن با افراد بسیار حرفه ای می‌باشد. از آن جایی که خدمات کاشت ناخن طرفداران بسیار زیادی در هر منطقه ای دارد، مرکز های کاشت ناخن متعددی ممکن است در یک منطقه شروع به فعالیت کرده باشند و شما با تحقیقاتی ساده راجع به ناخن کارهای آن سالن می‌توانید انجام خدمات کاشت ناخن خود را به یک فرد حرفه ای بسپارید. در جزیره قشم نیز مانند دیگر مناطق به خدمات کاشت ناخن اهمیت زیادی داده می‌شود و سالن های زیادی با افراد بسیار حرفه ای در زمینه کاشت ناخن در قشم مشغول به فعالیت هستند و می‌توان به راحتی به این مراکز دسترسی پیدا کرد. مراجعه به مراکز خدمات کاشت ناخن در قشم از جمله فعالیت های پرطرفداری است که خانم های زیادی در هر رده سنی از آن استقبال میکنند. مخصوصا افرادی که ناخن های مستحکمی ندارند و با انجام کاشت بر روی ناخن هایشان از احتمال شکسته شدن آنها جلوگیری می‌کنند. انجام کاشت ناخن در قشم نیز طرفداران بسیار زیادی دارد و بانوان، کاشت ناخن را برای ظرافت انگشت هایشان در سالن های مختلف انجام می‌دهند. شکیبا بغدادی مدرس کاشت ناخن کلیه خدمات ناخن را با کیفیتی بی همتا و دقت بالا به شما دوستان گرامی در جزیره قشم ارائه میدهد تا در زمینه زیبایی ناخن هایتان تجربه بی نظیری را کسب کنید.

آشنایی با خدمات متنوع ناخن ها

توجه و رسیدگی به ناخن ها از دیرباز تا کنون امری مرسوم بوده است. برخورداری از دستان زیبا تا حد زیادی به زیبایی و سلامت ناخن ها وابسته است. در گذشته زیباسازی ناخن ها با استفاده از رنگ دهنده های طبیعی مانند حنا انجام می شد اما امروزه از لاک به این منظور استفاده میشود. علاوه بر این از خدماتی چون کاشت ناخن و طراحی نیز به سبب زیباسازی هر چه بیشتر ناخن ها استفاده میگردد. این روزها کاشت ناخن و شیوه های مختلف زیباآرایی آن، به ویژه در شهرهایی چون قشم مورد استقبال بانوان قرار گرفته است. سالن های خدمات کاشت ناخن در قشم فراوان هستند اما، قبل از مراجعه به هرکدام از آنها باید با انواع خدماتی که ارائه می دهند آشنا گردید. از این رو قصد داریم تا به منظور آگاهی هر چه بیشتر شما همراهان گرامی، به شرح انواع خدمات کاشت ناخن در قشم بپردازیم.

اگر از بانوان عزیز ساکن جزیره کیش هستید، برای کاشت ناخن در کیش میتوانید نزد شکیبا بغدادی نوبت خود را رزرو کنید.

خدمات دیزاین و طراحی ناخن

یکی از مهمترین فرایند های زیباسازی دست ها، طراحی ناخن ها است. کاشت ناخن و طراحی بر روی آنها در میان خانم ها بسیار پرطرفدار است. به طور معمول پس از انجام فرایند کاشت ناخن، طراح ناخن با استفاده از رنگ های مخصوص بر روی برخی از ناخن ها یا تمام آنها اقدام به طراحی می کند. در طراحی ناخن می توان از طرح های مناسبتی ولنتاین، یلدا، کریسمس و... یا طرح های دلخواه استفاده نمود. طراحی ناخن می تواند با خلاقیت همراه باشد و در انجام آن ابتکارات جدیدی صورت پذیرد. از آنجایی که رسیدگی به ناخن ها در زیبایی دستان بسیار تاثیرگذار است، خانم ها به زیبایی و سلامت آنها بسیار اهمیت می دهند. علاوه بر این ناخن های بلند، خوش فرم، سالم و زیبا همیشه موجب جلب توجه و تحسین همگان بوده است. کاشت ناخن و زیباسازی آن علاوه بر ایجاد ظاهری شکیل، موجب می شود که اکسسوری هایی مانند انگشتر، ساعت، دستبند و... با شکوه تر به نظر برسند.

مانیکور کردن ناخن

خدمات مانیکور کردن از جمله خدماتی است که در تمامی سالن های فعال در زمینه کاشت ناخن انجام می‌شود و طرفداران خود را در هر نقطه ای دارد و همچنین در سالن های کاشت ناخن در جزیره قشم نیز انجام می‌شود. مانیکور کردن ناخن ها به زیباتر دیده شدن آنها کمک بسیار زیادی می‌کند اما مانند انجام کاشت، مانیکور نیز به انجام شدن توسط یک متخصص نیز دارد تا در کنار انجام خدمات زیبایی به سلامت ناخن هایتان آسیبی وارد نکند. در زمینه انجام مانیکور برداشتن کوتیکول ها که به نوعی نگهدارنده های ناخن هستند اهمیت بسیار زیادی دارد و بهتر است در این زمینه زیاده روی نشود و در صورت امکان آنها را تنها به عقب برانند تا سلامت ناخن ها به خطر نیفتد. کاشت ناخن در قشم با مدل های بسیار مختلفی انجام می‌شود که هر کدام از آنها نیازمند تکنیک‌ها، مواد کاشت و روش‌های مختلفی دارند که هر کدام از این مدل ها در نوع خود زیبایی منحصر به فردی دارند. در جزیره قشم نیز به علت بالا بودن تعداد متقاضیان از مهم تربن مواردی که باعث جذب مشتریان خواهد شد بلد بودن تکنیک های مختلفی در زمینه کاشت ناخن است که این تکنیک ها شامل مواردی نظیر ژلیش کردن، کاشت پودر، لمینت کردن، دیزاین و طراحی ناخن ها و ... می‌شود.

ژلیش کردن ناخن

ژلیش کردن یکی از ساده ترین و جدیدترین خدمات مربوط به کاشت ناخن است؛ این روش برای افرادی که به ناخن های طبیعی علاقه دارند بسیار مناسب است و بهتر است برای افرادی مورد استفاده قرار بگیرد که از طرفدارن ناخن های کوتاه هستند و یا ناخن های مستحکمی دارند که به راحتی نمی‌شکنند. در این روش ابتدا فرایند آماده سازی ناخن طبیعی انجام می گیرد. سپس با استفاده از لاک های مخصوص سطح ناخن را می پوشانند. این نوع لاک ها از ماندگاری و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

شکیبا بغدادی خدمات زیبایی ناخن های خود را در شهر های مختلفی ارائه میدهد، کاشت ناخن در قزوین مناسب خانم های زیبا جویی است که در قزوین سکونت دارند.

کاشت ناخن

کاشت ناخن یکی از موثرترین روش های زیباسازی ناخن است. کاشت ناخن یکی از روش های زیباسازی ناخن است که خود به دسته های مختلف تقسیم می شود. از مهمترین مزایای کاشت ناخن که محبوبیت آن را دو چندان کرده است، می توان به ماندگاری و دوام طولانی مدت آن اشاره کرد. این شیوه ی زیباسازی ناخن برای افرادی که از ناخن های شکننده برخوردار هستند و وقت کافی برای لاک زدن ندارند، بسیار مناسب است. برای کاشت ناخن از برخی مواد به خصوص جهت شکل دهی ناخن مصنوعی و زیباسازی آن استفاده می شود. برای اینکار ابتدا سطح ناخن طبیعی با استفاده از سوهان نازک شده تا به هنگام کاشت ناخن از ظاهری طبیعی برخوردار باشد.

امروزه بیشتر افراد ترجیح می دهند که کاشت ناخن هایشان از ظاهری طبیعی و زیبا برخوردار باشد. میزان بلندی ناخن بسته به سلیقه و تصمیم فرد تعیین خواهد شد. به عنوان مثال افرادی که دائما در حال کار کردن با دست های خود هستند و از ناخن های شکننده ای برخوردارند، بهتر است کاشت ناخن کوتاه را انتخاب نمایند. از سوی دیگر کاشت ناخن های بلند برای افرادی که دائما در حال کار با کیبورد هستند، می تواند آنها را با چالش و مشکل رو به رو کند. به طور کلی کاشت ناخن به روش کلاسیک به دو صورت انجام می شود.

  • کاشت ناخن با پودر : یکی از بهترین روش های کاشت ناخن، کاشت با استفاده از پودر است؛ کاشت با پودر از جمله کاشت های پرطرفدار است که استحکام بالایی دارد. در این روش ابتدا با استفاده از تیپ یا همان ناخن مصنوعی سطح ناخن طبیعی پوشیده می شود. سپس ناخن کار آن را به اندازه ی دلخواه کوتاه و فرم داده و برای انجام مراحل بعدی آماده می کند. در قدم بعدی تیپ توسط پودر مخصوص کاشت ناخن پوشیده می شود. این نوع پودر ها در رنگ های متنوع و متناسب با سلیقه های متفاوت تولید و در سالن ها موجود هستند. این روش کاشت ناخن از مقاومت مناسبی برخوردار است و این امکان را برای شما فراهم می کند که ناخن خود را به هر اندازه ای که می پسندید کوتاه یا بلند نگاه دارید و با استفاده از لاک آنها را به هر رنگی که دوست دارید درآورید. البته با توجه به رشد طبیعی ناخن ها، باید پس از گذشت 1 ماه برای ترمیم اقدام نمایید.
  • کاشت ناخن با مواد ژله ای : یکی دیگر از روش های کاشت ناخن، استفاده از ژل مخصوص است. در این روش مراحل آماده سازی ناخن و نصب تیپ همانند کاشت ناخن پودری انجام می گیرد اما به جای استفاده از پودر کاشت، از سه لایه ی ژل مخصوص استفاده می شود. این لایه ها با نام های بیلدینگ ژل یا زیرساخت، فینیشینگ ژل یا لایه ی پایانی و در نهایت تاپ شاین یا لایه ی براق شناخته می شوند. ناخن کار پس از اعمال هر لایه، دست را درون دستگاه UV قرار می دهد تا ژل ناخن مقاوم گردد.

از ترکیب این دو روش با کمی چاشنی خلاقیت می توان شیوه های جدیدی برای کاشت ناخن به وجود آورد. برخی از روش های ترکیبی شامل مواردی چون؛ کاشت تکلیلی، سیلک، قالبی، آکواریوم، بیبی بومر، مرمری، میکس و... می شوند.

لمینت ناخن

لمینت ناخن یکی از خدمات جدید در زیباسازی ناخن به شکل طبیعی است. لمینت کردن ناخن ها از دیگر خدمات کاشت ناخن ها در قشم است که توسط شکیبا بغدادی برای شما دوستان انجام میگیرد. در این روش سطح ناخن های طبیعی پس از سوهان کشی و مانیکور با موادی مقاوم پوشانده می‌شود که از شکستن ناخن ها جلوگیری می‌کند و زیبایی طبیعی ناخن ها را حفظ خواهد کرد و یک روش خوب برای افرادی است که می‌خواهند ناخن های طبیعی در عین حال مقاوم را داشته باشند؛ در آخر تمام سطح ناخن توسط لاک هایی با رنگ دلخواه شما پوشیده خواهد شد و جلوه بسیار زیبایی به دستان شما خواهد داد.

رزرو نوبت سالن برای انجام خدمات ناخن در جزیره قشم

جزیره قشم از جمله جزایری است که مانند دیگر مناطق سالن های مخصوص به خدمات کاشت ناخن زیادی را در خود جای داده است و علت اصلی این موضوع پرطرفدار بودن این فعالیت است. تفاوتی ندارد که شما این خدمات کاشت ناخن را در قشم و یا در هر منطقه دیگری انجام می‌دهید تنها نکته حائز اهمیت متخصص بودن افرادی است که شما به عنوان ناخن کار خود آن را انتخاب می‌کنید. زیباسازی ناخن ها فرایندی تخصصی محسوب می شود. فردی که خدمات کاشت ناخن را به عهده می گیرد علاوه بر تجربه باید فردی خلاق، با سلیقه و هنرمند نیز باشد. طراحی ناخن فرایندی است که می بایست با ظرافت و دقت و به شکلی هنرمندانه انجام شود. شکیبا بغدادی مدرس حرفه ای کاشت ناخن میتواند خدمات بی نظیری را در راستای زیبایی ناخن هایتان به شما عزیزان ارائه دهد. شما دوستان گرامی میتوانید با تماس با شماره "09220677160" جهت رزرو نوبت اقدام فرمایید.

تعرفه های خدمات ناخن

کلیه خدمات ناخن در سالن تخصصی کاشت ناخن در قشم توسط شکیبا بغدادی به دوستان عزیز ارائه میشود. کلیه خدمات با استفاده از بهترین متریال روز و بهترین کیفیت برای دوستان عزیز انجام میگردد. برای رزرو نوبت میتوانید با ما در تماس باشید.

ژلیش دست و پا

تومان150,000

  • ماندگاری بالا
  • کاملا نچرال
  • متریال آمریکایی

کاشت ناخن

تومان400,000

  • کاشت پودر
  • کاشت پلی ژل
  • کاشت ژل

ترمیم ناخن

تومان200,000

  • ترمیم پودر
  • ترمیم پلی ژل
  • ترمیم ژل

تماس با ما و رزرو نوبت ناخن

شما عزیزان میتوانید با شماره "09220677160" جهت رزرو نوبت برای انجام امورات ناخن خود توسط شکیبا بغدادی در تماس باشید.




    4.9/5 - (11 امتیاز)
    تلفن :

    09220677160

    ایمیل :

    [email protected]

    آدرس :

    استان هرمزگان ، جزیره کیش

    استان هرمزگان ، جزیره قشم

    استان قزوین ، شهر قزوین