خدمات کاشت ناخن در کیش

به وبسایت شکیبا بغدادی مدرس کاشت ناخن در کیش خوش آمدید! ما کلیه خدمات زیبایی ناخن های شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین تکنیک ها در سالن اختصاصی بصورت حرفه ای به شما عزیزان ارائه میدهیم. جهت رزرو نوبت یا هماهنگی حضور در کلاس های آموزشی از طریق شماره "09220677160" با ما در ارتباط باشید.

رزرو نوبت نمونه کار ها پیج اینستاگرام ما

کاشت ناخن در جزیره کیش با شکیبا بغدادی

در زیر برخی از نمونه کار های کاشت ناخن را میتوانید رویت کنید. با خیالی راحت زیبایی ناخن های خود را به ما بسپارید تا لحظات جذابی را برای شما رقم بزنیم. تمامی خدمات زیبایی ناخن ها در جزیره زیبا کیش توسط مدرس کاشت ناخن شکیبا بغدادی برای شما در نهایت ظرافت انجام میگردد.

همه ترمیم ناخنژلیش ناخنفرنچ ناخنکاشت ناخنلمینت ناخن
شکیبا بغدادی مدرس آموزش کاشت ناخن در کیش

با شکیبا بیشتر آشنا بشید!

خوب خوب خوب! اول از همه باید بگم خیلی به سایتم خوش اومدید! اسم کوچک من شکیبا هستش و فکر میکنم کم کم داره نزدیک به یک دهه میشه که تو زمینه کاشت ناخن دارم بصورت حرفه ای فعالیت میکنم. چندین سال در تهران و قزوین فعالیت حرفه ای در سالن های تخصصی کاشت ناخن داشتم و همچنان هم دارم. همینطور سال های زیادی رو در جزیره زیبای کیش و قشم گذروندم و عاشق آرامش این جزیره های زیبام. راستی میدونستید چقدر کارمو دوست دارم؟ همیشه علاقه من بوده که منو ترغیب کرده تا بتونم تبدیل به بهترین خودم بشم. انرژی مثبت شما دوستای عزیزم همیشه باعث دلگرمیه منه و منم همیشه سعی میکنم کارامو به بهترین شکلی که میتونم انجام بدم، چون عاشق کارم هستم! برای کاشت ناخن در کیش و یا شرکت در دوره های آموزشی با من در تماس باشید یا اینکه پیج اینستاگرام منو دنبال کنید تا از حال هم باخبر باشیم. راستی خیلی خوشحال میشم اگر بیاید پیشم و از نزدیک ببینمتون! منتظرتون هستم دوستای گلم.

تماس با من

یکی از معیارهای زیبایی هر خانمی، دستان او است. ناخن های زیبا در دستان خانم ها، تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی فرم دست های آن ها دارد و باعث افزایش اعتماد به نفس خانم های خوش سلیقه می شود. همین موضوع باعث شده تا نیاز دختران، زنان و بانوان زیبای این سرزمین به دریافت خدمات کاشت ناخن روز به روز افزایش پیدا کند. در صورتی که قصد کاشت ناخن در جزیره زیبای کیش را دارید، می توانید از خدمات خانم شکیبا بغدادی به عنوان مدرس و متخصص کاشت ناخن در کیش کمک بگیرید.

خدمات کاشت ناخن در کیش

زیبایی ناخن ها می تواند با کاشت ناخن چندین برابر شود. به شرطی که فرد حرفه ای و باتجربه کار کاشت ناخن در کیش را انجام دهد. در حال حاضر کاشت انواع ناخن با روش های مختلفی از جمله کاشت ناخن با ژل، با پودر و پلی ژل انجام می شود که هر کدام بسته به نظر هر یک از خانم ها می توانند ویژگی های مختلفی را داشته باشند.

برای اینکه بهترین خدمات کاشت ناخن در کیش را دریافت کنید، باید از یک فرد متخصص و باتجربه در این زمینه کمک بگیرید. متاسفانه عوارض ناشی از دریافت خدمات از افراد غیر حرفه ای برای کاشت ناخن بسیار زیاد است و این موضوع اهمیت دریافت خدمات برای کاشت ناخن حرفه ای را چندین برابر می کند. اگر علاقه مند به دریافت خدمات کاشت ناخن در کیش هستید و به زیبایی ناخن های خود اهمیت می دهید، کافیست که از خدمات سالن زیبایی شکیبا بغدادی کمک بگیرید.

کاشت ناخن با ژل

یکی از خدمات ارائه شده در سالن کاشت ناخن شکیبا بغدادی، کاشت ناخن با ژل است. در حال حاضر این روش کاشت ناخن یکی از محبوب ترین روش های کاشت ناخن تبدیل شده و توانسته زیبایی ناخن ها را چندین برابر کند. همانطور که از نام این روش مشخص است، از ژل برای کاشت ناخن استفاده می شود. این ژل در چندین مرحله و در لایه های مختلف روی ناخن قرار می گیرد. سپس با نور UV یا LED می توان ژل را خشک کرد.

ظاهر کاشت ناخن با ژل یا همان ژلیش بسیار طبیعی است و ظاهر فوق العاده زیبایی به ناخن های افراد می دهد. ژلیش بدون بو است و تنوع رنگی بسیار بالایی دارد. حساسیت کمتر به استون و مواد شیمیایی نیز از جمله ویژگی های کاشت ناخن با ژل است.

کاشت ناخن پودری

یکی از قدیمی ترین روش های کاشت ناخن در کیش که هنوز هم محبوبیت بسیار زیادی دارد، کاشت ناخن پودری است. در این روش توسط پودر اکریلیک و لیکوئید، یک لایه مستحکم روی ناخن ایجاد می شود که مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط مختلف دارد. برای اینکه این لایه زیبا و منحصر به فرد باشد، باید حتما مراحل زیرسازی ناخن ها و سوهان کشی به صورت اصولی انجام شود.

کاشت ناخن پودری امکان انتخاب طول دلخواه ناخن را به افراد می دهد. مراحل کاشتن ناخن به روش پودری زمان برتر از روش کاشت با ژل است. با این حال استحکام این روش کاشت بسیار بالا است و تنوع رنگی آن نیز قابل قبول می باشد. برای خشک شدن کاشت ناخن با این روش نیازی به لامپ UV و LED نیست. با این حال  این روش بوی نسبتا شدیدی دارد و دقت و سرعت العمل بسیار زیادی را برای کاشت ناخن می طلبد.

کاشت ناخن با پلی ژل

کاشت ناخن با پلی ژل یکی از جدیدترین روش های کاشت ناخن است. در این روش از ماده ای به نام پلی ژل که در رنگ بندی های متنوع و شبیه به لاک ناخن در بازار موجود است، استفاده می شود. این روش کاشت ناخن بدون هیچ گونه حساسیتی قابل انجام است. از این رو افرادی که به مواد شیمیایی حساسیت دارند، می توانند این روش کاشت ناخن را انتخاب کنند.

پلی ژل یک ماده ژل مانند با استحکام قابل قبول است که روی ناخن ها قرار داده می شود و به راحتی فرم می گیرد. در نهایت می توان با کمک لامپ UV یا LED، شاهد خشک شدن ناخن ها بود. این روش کاشت ناخن به دلیل زیبایی طبیعی که روی ناخن ها ایجاد می کند، توانسته محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند. به ویژه اینکه این روش کاشت ناخن بدون حساسیت و بو بوده و با رنگ بندی های دلخواه قابل اجرا است.

اگر ساکن جزیره زیبای قشم هستید، خدمات کاشت ناخن در قشم با شکیبا بغدادی میتواند تجربه بی نظیری برای زیبایی ناخن های شما باشد!

ارائه انواع خدمات طراحی ناخن در کیش

کاشت ناخن با پودر، پلی ژل و ژل می تواند یک فرم خاص به ناخن ها بدهد. اما برای اینکه ناخن ها زیبایی منحصر به فردی داشته باشند، نیاز به طراحی ناخن است. پس از کاشت ناخن باید خدمات طراحی ناخن نیز به بانوان عزیز و خوش سلیقه ارائه شود تا بتوان شاهد زیبایی منحصر به فرد ناخن ها بود. طراحی ناخن می تواند برای همه ناخن ها یا تعدادی از آن ها انجام شود. بسته به نظر مشتری و همچنین ایده ای که در ذهن دارد، خدمات طراحی ناخن در کیش قابل ارائه است.

در صورتی که دوست دارید ناخن های خاص و زیبا داشته باشید و مدل طراحی ناخن خود را به بهترین شکل انتخاب کرده اید، کافیست که از خدمات طراحی ناخن در کیش استفاده کنید. در این صورت هم ناخن های بسیار زیبایی خواهید داشت، هم می توانید بسته به طرح دلخواه، ناخن های اختصاصی و خاصی را داشته باشید.

  کاشت ناخن در کیش با شکیبا بغدادی

ترمیم کاشت ناخن

ترمیم کاشت ناخن به مجموعه ای از خدماتی گفته می شود که برای حفظ زیبایی ناخن ها انجام می شوند. طول عمر کاشت ناخن با هر روشی محدود است و با توجه به اینکه ناخن ها هر روز در حال رشد هستند، پس از گذشت 1 ماه بخشی از ناخن در زیر کاشت مشخص می شود و جلوه خوبی نخواهد داشت. در برخی از مواقع نیز ممکن است به هر دلیلی طراحی کاشت ناخن تحت تاثیر قرار بگیرد و نیاز به ترمیم کاشت ناخن وجود داشته باشد.

ترمیم کاشت ناخن در کیش با هزینه کمتری نسبت به خدمات کاشت ناخن ارائه می شود. بسته به نیاز فرد و فرم دلخواه ناخن ها، می توان ترمیم ناخن ها را با روش های مختلفی انجام داد تا در نهایت فرم ناخن، به فرم دلخواه فرد تبدیل شود. اما موضوع اصلی اینجاست که ترمیم کاشت ناخن در کیش نیازمند تخصص و تجربه بسیار زیادی است و لازم است که حتما نزد یک فرد متخصص که چندین سال است در این زمینه فعالیت می کند، بروید. خانم شکیبا بغدادی به دلیل اینکه خدمات کاشت ناخن در کیش را به صورت حرفه ای به مشتریان ارائه می کند، امکان ترمیم ناخن ها را نیز فراهم کرده است. در صورت نیاز به ترمیم کاشت ناخن، کافیست که نوبت خود را در سایت یا به صورت تلفنی رزرو کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، این خدمات به شما مشتریان ارائه شوند.

ریموو کاشت ناخن

گاهی اوقات پیش می آید که افراد به هر دلیلی نیاز به ریموو کاشت ناخن دارند. معمولا متریال های به کار رفته برای کاشت ناخن به صورت دائمی هستند و امکان استفاده از استون یا سایر متریال های شیمیایی برای ریموو کردن آن ها از روی ناخن وجود ندارد. اگر هم این کار انجام شود، احتمال آسیب به ناخن ها بسیار افزایش پیدا می کند و نمی توان تضمین داد که ناخن ها پس از ریموو در خانه، سالم باقی بمانند.

ریموو کاشت ناخن در کیش از جمله خدماتی است که در سالن های کاشت ناخن به بانوان عزیز ارائه می شود. در صورت نیاز به حذف ناخن های کاشته شده به صورت دائمی و یا کاشت ناخن مجدد، حتما باید به یک مجموعه متخصص و با تیم حرفه ای مراجعه کنید. چون در برخی از موارد به دلیل به کار رفتن متریال های بی کیفیت برای کاشت ناخن، عملا کار ریموو کردن ناخن سخت است و باید حتما با متریال ها و روش های حرفه ای انجام شود.

در سالن شکیبا بغدادی، امکان ریموو کاشت ناخن فراهم شده است. در صورتی که قادر به ریموو کاشت ناخن با روش های معمول نیستید، کافیست که از خانم بغدادی در این زمینه کمک بگیرید تا با بهترین روش ها و متریال ها بدون اینکه آسیبی به ناخن ها وارد شود، کار ریموو را انجام دهد.

بانوان ساکن استان قزوین برای کاشت ناخن در قزوین میتوانند از خدمات زیبایی ناخن شکیبا بغدادی در نهایت کیفیت بهره مند شوند.

هزینه کاشت ناخن در کیش چقدر است؟

هزینه کاشت ناخن در کیش یکی از مهم ترین سوالات رایج از سوی افرادی است که به زیبایی فرم های ناخن خود اهمیت بسیار زیادی می دهند. به طور کلی، هزینه دریافت شده برای کاشت ناخن وابسته به فاکتورهای مختلفی است که از جمله آن ها می توان به روش کاشت ناخن اشاره کرد. ژلیش ناخن دست هزینه کمتری نسبت به کاشت ناخن با پودر، ژل و پلی ژل دارد.

البته بسته به نوع متریال استفاده شده، هزینه دریافتی برای کاشت ناخن در کیش نیز متفاوت است. در صورتی که هزینه بسیار پایینی برای کاشت ناخن به شما اعلام شد، حتما به کیفیت مواد اولیه استفاده شده برای کاشت ناخن شک کنید. در سالن شکیبا بغدادی، هزینه دریافتی برای کاشت ناخن در کیش بسیار مناسب است و همه افراد با شرایط مالی متفاوت می توانند از این خدمات استفاده کنند. علاوه بر این موضوع از بهترین متریال ها و مواد اولیه برای کاشت ناخن در این مجموعه استفاده می شود. از این رو می توانید با خیالی آسوده از خدمات کاشت ناخن در سالن شکیبا بغدادی استفاده کنید.

آموزش بصورت حرفه ای در سالن تخصصی

اگر ساکن کیش هستید و به دنبال یادگیری کاشت ناخن هستید؛ اکنون فرصت مناسبی است که خود را به یک نیل آرتیست حرفه ای تبدیل کنید! آموزش کاشت ناخن در کیش بصورت حرفه ای در سالن تخصصی توسط شکیبا بغدادی به عزیزان ارائه میشود. این روز ها کاشت ناخن یک حرفه پر درآمد و یک رشته بسیار مناسب برای بانوانی است که علاقه مند به هنر ناخن (Nail Art) هستند. آموزش ها در سالن کاشت ناخن در کیش با جدیدترین روش ها و استفاده از مدرن ترین متریال ها به کار آموزان عرضه میشود. برای هماهنگی بیشتر و کسب اطلاعات لازم جهت شرکت در دوره های آمورش کاشت ناخن در کیش میتوانید با تیم شکیبا بغدادی در ارتباط باشید.

شکیبا بغدادی؛ ارائه دهنده بهترین خدمات کاشت ناخن در کیش

با وجود مجموعه های متعدد برای کاشت ناخن در کیش، بانوان عزیز باید حتما به یک مجموعه معتبر که از کیفیت خدمات آن اطمینان خاطر دارند، کمک بگیرند. کیفیت مواد اولیه استفاده شده برای کاشت ناخن، سوهان کشی صحیح ناخن و فرم دادن به ناخن ها با شکل و طرح دلخواه هر فرد، از جمله خدمات تخصصی و حرفه ای کاشت ناخن در کیش می باشند.

خانم شکیبا بغدادی با داشتن تخصص حرفه ای و تجربه ای نزدیک به یک دهه در حوزه کاشت ناخن، بهترین خدمات کاشت ناخن در کیش را به مشتریان خود ارائه می کند. در صورتی که به کاشت ناخن حرفه ای و زیبا علاقه مند هستید، می توانید با شماره تلفن های سالن شکیبا بغدادی در ارتباط باشید و نوبت خود را برای کاشت ناخن نزد ایشان رزرو کنید. در سالن کاشت ناخن شکیبا بغدادی از بهترین متریال ها و مواد اولیه برای کاشت ناخن استفاده می شود تا نیاز افراد به ترمیم ناخن کاهش پیدا کند و علاوه بر آن، احتمال بروز حساسیت در اثر کاشت ناخن به حداقل برسد.

نحوه رزرو نوبت سالن

زیبایی دست های شما یکی از مهم ترین دغدغه های خانم شکیبا بغدادی است. خانم شکیبا بغدادی با داشتن سابقه ای نزدیک به ده سال کار حرفه ای در زمینه کاشت ناخن، در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین مدرس های کاشت ناخن نیز شناخته می شود و حساسیت زیادی روی دقت کاشت ناخن و ژلیش و همچنین متریال های استفاده شده بدین منظور دارد. از این رو برای رزرو نوبت یا کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق روش های زیر با ما در ارتباط باشید.

  • شماره تماس : 09220677160
  • پیج اینستاگرام ما : Shakiba_nailsalon

تعرفه های خدمات زیبایی ناخن ها

زیبایی ناخن ها اهمیت ویژه ای در جذابیت شما دارد. خدمات زیبایی ناخن ها توسط شکیبا بغدادی در نهایت دقت و ظرافت برای دوستان عزیز انجام میشود. برای دریافت نوبت کاشت ناخن یا شرکت در کلاس های آموزشی در جزیره زیبای کیش با ما در ارتباط باشید.

ژلیش دست و پا

تومان150,000

  • ماندگاری بالا
  • کاملا نچرال
  • متریال آمریکایی

کاشت ناخن

تومان400,000

  • کاشت پودر
  • کاشت پلی ژل
  • کاشت ژل

ترمیم ناخن

تومان200,000

  • ترمیم پودر
  • ترمیم پلی ژل
  • ترمیم ژل

ارتباط با ما و رزرو نوبت

دوستان عزیز شما میتوانید برای تهیه نوبت زیبایی ناخن ها و شرکت در دوره های تخصصی و آموزشی در کیش توسط شکیبا بغدادی، از طریق شماره تماس "09220677160" یا پیج اینستاگرام "Shakiba_nailsalon" با ما بصورت مستقیم در ارتباط باشید.




    4.8/5 - (14 امتیاز)
    تلفن :

    09220677160

    ایمیل :

    [email protected]

    آدرس :

    استان هرمزگان ، جزیره کیش

    استان هرمزگان ، جزیره قشم

    استان قزوین ، شهر قزوین